Klantenservice
Kunnen we je helpen?
We willen je graag zo goed mogelijk helpen met al je vragen. Over persoonlijke cadeautjes en interieur accessoires thuisbezorgd of over onze fotoshoots voor kleine ondernemers? Kun je het antwoord op je vraag niet vinden op onze website? Mail ons dan via het volgende adres info@pak-jemoment.nl.
​
Wij zijn via de mail bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Gesloten op feestdagen.
Wil je liever even bellen? Stuur ons een mailtje en dan nemen we contact met je op.
​
Ook met klachten helpen wij je graag. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pak-jemoment.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
​
​